VALOAREA LEADERSHIPULUI FEMININ IN INDUSTRIA SPALATORIILOR DE ASTAZI

Cu ocazia sărbătoririi Zilei Internaționale a Femeii 2022, pe 8 martie , am intervievat-o pe Julie Stuyven de la LDL Group (Belgia). Julie are o poziție de lider în industria de spălătorie comercială și lucrează de câțiva ani cu Alliance Laundry Systems în fiecare zi. Julie a oferit informații importante despre importanța leadershipului feminin și provocările cu care se confruntă industria spălătoriei.

BUNĂ JULIE, PUTEȚI VĂ PREZENTAȚI VOI ȘI FIRMELE DVS.?

Julie Stuyven: Mă numesc Julie Stuyven, am 31 de ani și am început în 2013 în afacerea de familie LDL Equipment (ca singura femeie la acea vreme). Un job temporar de vară în compania tatălui meu a dus rapid la un post permanent în echipa LDL. LDL Equipment este specializata in distributia de echipamente industriale de spalat, uscare si calcat pentru oricine spala cel putin o data pe zi. Aceasta înseamnă că putem oferi soluții nu doar pentru spălătorii și spălătorii, ci și pentru un salon de coafură, B&B sau o saună privată, precum și pentru un spital, centru rezidențial de îngrijire, stație de pompieri, închisoare sau altele. Ne distingem prin abordarea noastră personală, expertiza noastră în domeniu și echipa noastră puternică de service BeNeLux. Cu mentalitatea noastră practică, scopul nostru este să ne sprijinim clienții, dar mai ales să eliberăm rufele. LDL are o cifră de afaceri de 14 milioane de euro.

CARE SUNT PERSPECTIVELE FEMEI PE CARE LE ADUCI ÎN AFACERI ŞI CARE SUNT PROVOCĂRILE ŞI REZULTATELE?

Julie Stuyven: Nouă ani mai târziu, pot spune cu mândrie că echipa LDL a câștigat acum șase femei. Observ că atingerea feminină a devenit clar vizibilă în organizația noastră. Atentia la vizual si la utilizator sunt doua puncte care au capatat importanta in ultimii ani. Acolo unde înainte mașina (de spălat) era centrală, acum se acordă mult mai multă importanță utilizatorului mașinii noastre. Facem acest lucru în termeni concreti ținând cont de aranjarea mașinilor, de înălțimea de încărcare a mașinii, de ușurința de utilizare și de diverse alte puncte. Cea mai mare provocare pentru viitor este să oferim experienței clienților și mai multă profunzime, astfel încât utilizatorii noștri să poată fi ușurați și mai mult. Mă gândesc la integrarea automată a IoT, pentru care Alliance a depus deja mult efort în ea.

CARE CREDEȚI SUNT CELE MAI MARE PROVOCĂRI ALE AFACERII DE SPĂLĂTORIE PENTRU URMĂTORII 10 ANI?

Julie Stuyven: Rufele murdare sunt o poveste fără sfârșit. Întotdeauna va trebui să spălăm rufele. Cea mai mare provocare a noastră va fi să continuăm să răspundem ad-hoc societății noastre în schimbare rapidă. Aceasta depinde de opțiunile de plată, evoluțiile socio-economice (comandate astăzi, livrate mâine) și conectivitate.

CÂT DE IMPORTANȚĂ VA DEVENI CONECTIVITATEA PENTRU INSTALAREA SPĂLĂTORII ÎN MEDII VEND SAU OPL ÎN PAREREA DVS.?

Julie Stuyven: Astăzi putem monitoriza cât de bine dormim, câți pași facem pe zi și așa mai departe. Atunci de ce nu cât de mult ne-am spălat și ce programe folosim cel mai mult? Conectivitatea va câștiga doar în importanță. Cu toate acestea, trebuie să fim atenți la capcana de a oferi prea multe informații cu prea puțină valoare adăugată. Ce este important pentru clientul nostru? Deoarece acest lucru nu este același pentru toată lumea (OPL vs. VENDED), trebuie să prezentăm informațiile într-un mod simplificat.

CUM CREDEȚI că GENERAȚIA URMĂTOARE VA SPĂFĂ rufe în fiecare zi și ce înseamnă asta pentru AFACEREA DE VENDERE?

Julie Stuyven: În opinia mea, aspectul „proprietate” își pierde din importanță. Aceasta înseamnă că nu mai trebuie să deținem totul. Economia partajată va deveni din ce în ce mai importantă, și având în vedere interesele și preocupările ecologice actuale. Am sentimentul că spălătoria comunală va deveni din ce în ce mai consolidată și că vom integra ca concept o aplicație „vended” în ansambluri cu mai multe locuințe. Conectivitatea joacă un rol foarte important în acest sens (rezervări, plăți digitale). Principiul „Netflix” poate funcționa ca inspirație aici; în loc de „tot ce poți urmări”, „tot ce poți spăla”.

CUM SE ADAPTĂ COMPANIA DVS. LA O LUME POST-PANDEMIE? CÂT S-A SCHIMBAT AFACEREA DVS. DE LA PANDEMIE?

Julie Stuyven: Remarcăm că importanța echipamentelor de igienă și de spălătorie comerciale a câștigat în valoare. Mașinile sunt folosite mai intens decât înainte; asta pentru ca trebuie sa curatam suprafetele mult mai des, sa nu mai folosim prosoape de doua ori si asa mai departe. Ca urmare, cererea pentru o configurație industrială a crescut. În plus, vedem că se acordă din ce în ce mai multă atenție costurilor energetice, rezultând vânzări mai mari de uscătoare cu măsurarea umidității reziduale. Pe scurt, igiena și ecologia sunt două aspecte care au câștigat importanță și care bănuiesc că vor continua să fie aceste cerințe.

Julie, mulțumesc foarte mult pentru participare!

Contacteaza-ne
Nume:
Telefon:
E-mail:
Detalii: